Facebook Lincoln MKX - parametry
Model Lincoln MKX prošel několika obměnami:
1 řada (2006/2010)
| 3.5 AT 268k | 3.5 AT AWD 268k |
Emisní standarty | - | - |
Maximální dojezd | od 550 do 770 km | od 550 do 780 km |
Maximální rychlost | 180 km/h | 180 km/h |
Objem nádrže | 72 l | 76 l |
Palivo | 92 | 92 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | - | - |
Spotřeba na dálnici - 100 km | 9.4 l | 9.8 l |
Spotřeba ve městě - 100 km | 13.1 l | 13.9 l |
Zrychlení (0-100 km/h) | 16 s | 14 s |
Délka | 4740 mm | 4740 mm |
Maximální kapacita kufru | 1945 l | 1945 l |
Minimální kapacita kufru | 906 l | 906 l |
Nakládací výška | - | - |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | 2348 kg | 2448 kg |
Objem nákladového prostoru | - | - |
Počet sedadel | 5 | 5 |
Pohotovostní hmotnost | 1915 kg | 2005 kg |
Přední náprava | 1655 mm | 1655 mm |
Rozvor | 2825 mm | 2825 mm |
Šířka | 1925 mm | 1925 mm |
Světlá výška | 200 mm | 200 mm |
Typ karosérie | Crossover | Crossover |
Užitečné zatížení | - | - |
Výška | 1710 mm | 1710 mm |
Zadní náprava | 1650 mm | 1650 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | - | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - | - |
Maximální točivý moment | 339 Nm | 339 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | do 6 250 ot/m | do 6 250 ot/m |
Mezichladič | - | - |
Nejvyšší výkon při otáčkách | do 4 500 ot/m | do 4 500 ot/m |
Objem | 3496 cm3 | 3496 cm3 |
Obsahuje | - | - |
Počet válců | 6 | 6 |
Rozložení válců | do V | do V |
Typ motoru | Benzín | Benzín |
Typ vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování |
Válec | - | - |
Ventilů na válec | 4 | 4 |
Vrtání válce | - | 92 mm |
Výkon | 268k | 268k |
Přední brzdy | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč |
Přední tlumič | Nezávislý, Zdvojené Kosti, Pružiny | Nezávislý, Zdvojené Kosti, Pružiny |
Zadní brzdy | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč |
Zadní tlumič | Víceprvková, Stabilizační tyč | Víceprvková, Stabilizační tyč |
Hnané nápravy | Přední pohon | 4x4 (AWD) |
Počet rychlostních stupňů | 6 | 6 |
Poloměr otáčení | - | - |
Typ převodovky | Auto | Auto |