Facebook
Lifan X50 - parametry
Model Lifan X50 prošel několika obměnami:
1 řada (2015/2019)
| | 1.5 MT 103k | 1.5 CVT 103k |
| Emisní standarty | EURO V | EURO V |
| Maximální dojezd | - | - |
| Maximální rychlost | 170 km/h | 160 km/h |
| Objem nádrže | 42 l | 42 l |
| Palivo | 92 | 92 |
| Spotřeba kombinovaná - 100 km | 6.3 l | 6.5 l |
| Spotřeba na dálnici - 100 km | - | - |
| Spotřeba ve městě - 100 km | - | - |
| Zrychlení (0-100 km/h) | 11 s | 11 s |
| Délka | 4100 mm | 4100 mm |
| Maximální kapacita kufru | 1480 l | 1480 l |
| Minimální kapacita kufru | 280 l | 280 l |
| Nakládací výška | - | - |
| Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - |
| Nejvyšší přípustná hmotnost | 1525 kg | 1550 kg |
| Objem nákladového prostoru | - | - |
| Počet sedadel | 5 | 5 |
| Pohotovostní hmotnost | 1150 kg | 1175 kg |
| Přední náprava | 1465 mm | 1465 mm |
| Rozvor | 2550 mm | 2550 mm |
| Šířka | 1722 mm | 1722 mm |
| Světlá výška | 185 mm | 185 mm |
| Typ karosérie | Hatchback | Hatchback |
| Užitečné zatížení | 375 kg | 375 kg |
| Výška | 1540 mm | 1540 mm |
| Zadní náprava | 1460 mm | 1460 mm |
| Zatížení bržděného přívěsu | - | - |
| Zatížení přední/zadní nápravy | 815/835 kg | 710/715 kg |
| Maximální točivý moment | 133 Nm | 133 Nm |
| Maximální výkon při otáčkách | do 6 000 ot/m | do 6 000 ot/m |
| Mezichladič | - | - |
| Nejvyšší výkon při otáčkách | od 3 500 do 4 500 ot/m | od 3 500 do 4 500 ot/m |
| Objem | 1498 cm3 | 1498 cm3 |
| Obsahuje | - | - |
| Počet válců | 4 | 4 |
| Rozložení válců | Řadový | Řadový |
| Typ motoru | Benzín | Benzín |
| Typ vstřikování | Injecdor | Injecdor |
| Válec | - | - |
| Ventilů na válec | 4 | 4 |
| Vrtání válce | - | - |
| Výkon | 103k | 103k |
| Přední brzdy | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč |
| Přední tlumič | McPherson Vzpěry | McPherson Vzpěry |
| Zadní brzdy | kotouč | kotouč |
| Zadní tlumič | Závislý | Závislý |
| Hnané nápravy | Přední pohon | Přední pohon |
| Počet rychlostních stupňů | 5 | - |
| Poloměr otáčení | 9.6 m | 9.6 m |
| Typ převodovky | Manuál | variátor (CVT) |