Facebook
Jaguar XK - parametry
Model Jaguar XK prošel několika obměnami:
X150 [facelift] (2009/2013)
X150 [2th facelift] (2011/2014)
X150 (2005/2009)
X100 [facelift] (2002/2004)
X100 [2th facelift] (2004/2006)
X100 (1996/2002)
| | 4.2 AT 298k | 5.0 AT 510k | 5.0 AT 385k | 4.2 MT 395k | 5.0 AT 550k | 4.2 AT 400k | 4.2 AT 395k | 4.0 MT 363k | 4.0 AT 284k | 4.0 AT 363k |
| Emisní standarty | - | EURO V | EURO V | EURO IV | EURO IV | - | - | EURO IV | - | - |
| Maximální dojezd | od 420 do 880 km | od 380 do 830 km | od 420 do 890 km | od 410 do 820 km | od 380 do 830 km | od 410 do 820 km | od 420 do 820 km | od 420 do 780 km | od 440 do 870 km | od 420 do 800 km |
| Maximální rychlost | 250 km/h | 250 km/h | 250 km/h | 250 km/h | 300 km/h | 250 km/h | 250 km/h | 250 km/h | 250 km/h | 250 km/h |
| Objem nádrže | 71 l | 71 l | 71 l | 75 l | 71 l | 75 l | 75 l | 75 l | 75 l | 75 l |
| Palivo | 95 | 95 | 95 | 95 | 98 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 |
| Spotřeba kombinovaná - 100 km | - | 12.3 l | 11.2 l | 12.5 l | 12.3 l | 12.5 l | 12.5 l | 12.7 l | 11.8 l | 12.5 l |
| Spotřeba na dálnici - 100 km | 8.1 l | 8.6 l | 8 l | 9.2 l | 8.6 l | 9.2 l | 9.2 l | 9.6 l | 8.6 l | 9.4 l |
| Spotřeba ve městě - 100 km | 17.1 l | 18.9 l | 17.1 l | 18.1 l | 18.9 l | 18.1 l | 18 l | 18 l | 17.2 l | 18 l |
| Zrychlení (0-100 km/h) | 6.3 s | 4.8 s | 5.5 s | 5.6 s | 4.4 s | 5.6 s | 5.6 s | 5.6 s | 6.8 s | 5.4 s |
| Délka | 4791 mm | 4794 mm | 4794 mm | 4760 mm | 4804 mm | 4760 mm | 4760 mm | 4760 mm | 4760 mm | 4760 mm |
| Maximální kapacita kufru | 330 l | 330 l | 330 l | 327 l | 330 l | 307 l | 307 l | 327 l | 327 l | 307 l |
| Minimální kapacita kufru | 330 l | 330 l | 330 l | 327 l | 330 l | 307 l | 307 l | 327 l | 327 l | 307 l |
| Nakládací výška | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Nejvyšší přípustná hmotnost | 2100 kg | 2145 kg | 2075 kg | 2010 kg | 2145 kg | 2180 kg | 2180 kg | 2010 kg | 2100 kg | 2100 kg |
| Objem nákladového prostoru | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Počet sedadel | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 4 | 4 | 4 | 4 |
| Pohotovostní hmotnost | 1595 kg | 1753 kg | 1660 kg | 1715 kg | 1753 kg | 1815 kg | 1815 kg | 1715 kg | 1780 kg | 1825 kg |
| Přední náprava | 1560 mm | 1560 mm | 1560 mm | 1504 mm | 1560 mm | 1504 mm | 1504 mm | 1504 mm | 1504 mm | 1504 mm |
| Rozvor | 2752 mm | 2752 mm | 2752 mm | 2588 mm | 2752 mm | 2588 mm | 2588 mm | 2588 mm | 2588 mm | 2588 mm |
| Šířka | 1892 mm | 1892 mm | 1892 mm | 2015 mm | 1892 mm | 1829 mm | 1829 mm | 1829 mm | 1829 mm | 1829 mm |
| Světlá výška | - | 100 mm | 100 mm | - | 100 mm | - | - | - | - | - |
| Typ karosérie | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé | Cabriolet | Cabriolet | Kupé | Kupé | Cabriolet |
| Užitečné zatížení | - | 392 kg | 415 kg | - | 392 kg | - | - | - | - | - |
| Výška | 1322 mm | 1322 mm | 1322 mm | 1296 mm | 1312 mm | 1306 mm | 1306 mm | 1296 mm | 1306 mm | 1306 mm |
| Zadní náprava | 1600 mm | 1596 mm | 1596 mm | 1498 mm | 1596 mm | 1498 mm | 1498 mm | 1498 mm | 1498 mm | 1498 mm |
| Zatížení bržděného přívěsu | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Maximální točivý moment | 411 Nm | 625 Nm | 515 Nm | 541 Nm | 680 Nm | 553 Nm | 541 Nm | 505 Nm | 375 Nm | 505 Nm |
| Maximální výkon při otáčkách | do 6 000 ot/m | od 6 000 do 6 500 ot/m | do 6 500 ot/m | do 6 100 ot/m | od 6 000 do 6 500 ot/m | do 6 100 ot/m | do 6 100 ot/m | do 6 150 ot/m | do 6 100 ot/m | do 6 150 ot/m |
| Mezichladič | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Nejvyšší výkon při otáčkách | do 4 100 ot/m | od 2 500 do 5 500 ot/m | do 3 500 ot/m | do 5 500 ot/m | od 2 500 do 5 500 ot/m | do 3 500 ot/m | do 5 500 ot/m | do 3 600 ot/m | do 4 250 ot/m | do 3 600 ot/m |
| Objem | 4196 cm3 | 5000 cm3 | 5000 cm3 | 4196 cm3 | 5000 cm3 | 4196 cm3 | 4196 cm3 | 3996 cm3 | 3996 cm3 | 3996 cm3 |
| Obsahuje | - | compressor | - | compressor | compressor | compressor | compressor | compressor | - | compressor |
| Počet válců | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 |
| Rozložení válců | do V | do V | do V | do V | do V | do V | do V | do V | do V | do V |
| Typ motoru | Benzín | Benzín | Benzín | Benzín | Benzín | Benzín | Benzín | Benzín | Benzín | Benzín |
| Typ vstřikování | Vícebodové vstřikování | přímé vstřikování | přímé vstřikování | Vícebodové vstřikování | přímé vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování |
| Válec | 90 mm | 93 mm | 93 mm | 90 mm | 93 mm | 90 mm | 90 mm | 86 mm | 86 mm | 86 mm |
| Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
| Vrtání válce | 86 mm | 92.5 mm | 92.5 mm | 86 mm | 92.5 mm | 86 mm | 86 mm | 86 mm | 86 mm | 86 mm |
| Výkon | 298k | 510k | 385k | 395k | 550k | 400k | 395k | 363k | 284k | 363k |
| Přední brzdy | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč |
| Přední tlumič | Helical Pružiny | Nezávislý, Zdvojené Kosti, Pružiny | Nezávislý, Zdvojené Kosti, Pružiny | Zdvojené Kosti | Nezávislý, McPherson Vzpěry | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti |
| Zadní brzdy | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč | kotouč | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč | kotouč | Chlazený kotouč | Chlazený kotouč |
| Zadní tlumič | Helical Pružiny | Nezávislý, Zdvojené Kosti, Pružiny | Nezávislý, Zdvojené Kosti, Pružiny | Zdvojené Kosti | Nezávislý, Víceprvková | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti |
| Hnané nápravy | Zadní pohon | Zadní pohon | Zadní pohon | Zadní pohon | Zadní pohon | Zadní pohon | Zadní pohon | Zadní pohon | Zadní pohon | Zadní pohon |
| Počet rychlostních stupňů | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 5 | 5 | 5 |
| Poloměr otáčení | - | 10.9 m | 10.9 m | - | 10.9 m | - | - | - | - | - |
| Typ převodovky | Auto | Auto | Auto | Manuál | Auto | Auto | Auto | Manuál | Auto | Auto |